Thursday, April 28, 2016

Mimosa Bathroom set!

I finished my next set "Mimosa Bathroom". It's very modern and you can use it in very diffrent ways to decor your bathroom. I have a lot of problems with every single objects but I fixed all except one. When you put clutter on counter they are floating in air I don't know how to fix it. The only way to put clutter on other surface you need to buy again object. I hope I will fix it oneday. Now I'm working so I don't have so much time like for the last 3 months. I hope you like it guys and enjoy the set ^_^

Skończyłem mój kolejny zestaw "Mimosa Bathroom". Jest to bardzo modernistyczny zestaw którego możesz użyć na wiele różnych sposób by urządzić swoją łazienkę. Miałem dużo problemów z każdym z obiektów ale wszystkie naprawiłem oprócz jednego. Kiedy postawisz dekoracje na szafkę i spróbujesz postawić na podłodze obiekt będzie wisiał w powietrzu. Jednym sposobem by połozyć obiekt na innej powierzchni musisz znowu kupić obiekt. Mam nadzieje  że w końcu to naprawie.  Teraz pracuje więc nie mam tyle czasu co przez ostatnie 3 miesiące. No cóż kochani mam nadzieje że wam się podoba ^_^

Mimosa Bathroom


 Set contains:
- Bathtub ( 12 switches )
- Counter ( 10 wood switches, 12 solid switches )
- Jar With Soap ( No switches ) 
- Toliet ( 12 switches ) 
- Magazine Hoolder ( 3 switches )
- Mirror ( 4 switches )
- Pedestal Sink ( 12 switches )
- Plant Large ( 4 switches )
- Plant Medium ( 4 switches )
- Sink ( 10 wood switches, 12 solid switches )
- Shower ( 4 switches )

7 comments:

  1. Love this bathroom! You are talented. Thank you!

    ReplyDelete
  2. Thank you for sharing!!!

    ReplyDelete
  3. Thank you for creating the bathroom and sharing. It looks amazing!

    ReplyDelete
  4. Łazienka jest piękna ! Na pewno wykorzystam w rozgrywce :) Dzięki wielkie ! <3

    ReplyDelete
  5. Great tips and very easy to understand. This will definitely be very useful for me when I get a chance to start my business.

    web developer austin
    austin web design

    ReplyDelete